به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان افزود: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر افزایش فزاینده دمای هوا در اکثر نقاط استان بویژه مناطق گرمسیر و بر مبنای مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت توزیع نیروی برق، ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانکها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی در تمام شهرستان های این استان یک ساعت جلو کشیده می شود.
وی اظهار کرد: ساعات کار ادارات این استان از 19 تا 25 تیر ماه به مدت یک هفته از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه تعیین شده است.
وی گفت: مدیران ادارات باید با رعایت سایر مفاد مندرج در مصوبه هیات وزیران برای به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری و از مدار خارج نمودن تمام وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری و در صورت ضرورت وارد مدار کردن دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز تمهیدات لازم را فراهم و نظارت های لازم را نیز بر اجرای آن اعمال کنند.
رشیدیان افزود: تصمیم گیری برای بعد از این تاریخ موکول به اعلام شرایط جوی از سوی اداره کل هواشناسی و سایر مباحث مربوطه بوده و در صورت تداوم گرمای هوا و ضرورت ادامه این تغییرات ، اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.