وحید مبین مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام استانداری خراسان رضوی ساعت کار ادارات و بانکهای استان به دلیل افزایش فزاینده دمای هوا از روز سه شنبه 19 تیر ماه به مدت یک هفته از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه خواهد بود.
وی اظهار کرد: سرویس دهی خط یکم قطارشهری مشهد نیز که در روزهای عادی از ساعت 6 تا 22 انجام می شد با این تغییر ساعت کار، از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح تا 22 انجام خواهد شد.
وی گفت: همچنین سرویس دهی خط دوم قطارشهری نیز با یک ساعت تغییر از ساعت پنج و 30 دقیقه تا 18 خواهد بود.
خط یکم قطارشهری مشهد به طول 19 کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند 1389 به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه بطور میانگین 130 هزار نفر در این مسیر جا به جا می شوند.
مسیر توسعه 4.5 کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال 94 به بهره برداری رسید.
عملیات حفاری 14.5 کیلومتر خط دوم قطار شهری مشهد نیز از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی، پانزدهم بهمن 94 به پایان رسید و اسفند سال 95 مرحله نخست این خط به طول هشت کیلومتر بهره برداری شد.
اواخر اسفند ماه پارسال نیز با بهره برداری 2 کیلومتر دیگر از مسیر این خط، ایستگاههای سعدی و شریعتی به صورت آزمایشی بهره برداری شد و در سفر اردیبهشت ماه رئیس جمهوری به مشهد اتصال این خط با خط یکم در ایستگاه شریعتی به بهره برداری رسید.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.