محمد حسین عبداللهی روز یکشنبه در گردهمایی مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی در مشهد افزود: این قرارداد از یکی دو هفته دیگر در سطح ملی اجرایی می شود.
وی اظهار کرد: در این راستا اسامی شرکت کنندگان در اردو در سامانه تدارک دیده شده ثبت و شرکت کنندگان بیمه می شوند.
وی گفت: محور کار برنامه های اوقات فراغت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، خانواده است و این برنامه ها نباید به برگزاری در کلاس ها محدود شود بلکه باید موجب ایجاد انگیزه، امید و نشاط معنوی گردد.
عبداللهی افزود: هم اکنون در برنامه های اوقات فراغت کانونهای مساجد این استان با اسم 'آسمانی ها' 160 برنامه با موضوع نماز، 32 برنامه با موضوع قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی با موضوع نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به گستردگی استفاده از فضای مجازی اظهار کرد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد باید به الگوی استفاده پاک از فضای مجازی تبدیل شود.
وی گفت: فعالیت های کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، هیاتهای مذهبی و پایگاههای بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی موثر بوده و این تاثیر هنگامی می تواند افزایش یابد که ما حصل فعالیتها در بخش اوقات فراغت، تربیت باشد.
مسئول معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (ع) نیز در این مراسم گفت: در بخش مناسبتهای مرتبط با شادی اهل بیت (ع) دچار نقص و کاستی هستیم و باید تلاش کرد همانگونه که مناسبتهای مذهبی مرتبط با حزن و غم اهل بیت (ع) با شکوه برگزار می شود مراسم شاد مرتبط نیز شکوهمند برگزار گردد.
محمد حسین زاده افزود: در این راستا دهه کرامت نیز که از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) است باید در مشهد و خراسان رضوی متفاوت و باشکوهتر از دیگر مناطق کشور برگزار شود.
1922 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.