حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب پنجشنبه شب در حاشیه مراسم پایانی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه از یکم تا دهم خرداد ماه در میدان شهدای مشهد برگزار شد و با توجه به مرکزیت این محل و دسترسی آسان مردم به نمایشگاه تعداد بازدید کنندگان امسال قابل توجه بود.
وی استقبال مردم در شبهای پایانی نمایشگاه را 15 هزار نفر در هر شب اعلام کرد و گفت: از روز هفتم نمایشگاه نیز مقداری بن کتاب در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در مجموع حدود 500 رخداد و فعالیت فرهنگی و هنری در این نمایشگاه انجام شد که کتابت قرآن کریم توسط 20 نفر از خوشنویسان استان از جمله این رویدادها بود.
سید سعید سرابی به مشارکت 17 سازمان و نهاد در برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این مدت 24 بخش نمایشگاهی و 80 ویژه برنامه در تالار شهر و محل نمایشگاه اجرا شد.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 400 غرفه به وسعت چهار هزار و 500 متر مربع به فعالان عرصه های قرآنی اختصاص یافت.
نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان امسال در شهرهای گناباد، تربت حیدریه، خلیل آباد، درگز، رشتخوار، سبزوار، بردسکن، مه ولات، قوچان، تایباد، فریمان، سرخس، بجستان، جوین و کاشمر نیز برگزار شد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.