* روزنامه شهرآرا:
'بهار جانها در میدان شهدا ' تیتر نخست این روزنامه در خصوص برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد است. عکس نخست شهرآرا نیز با عنوان 'هر محله یک قیمت' تصویری از نقشه شهر مشهد است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه با روتیتر' توضیحات دولتیها درباره لایحه مبارزه با پولشویی برای نمایندگان چیزی را روشن نکرد' عنوان ' شک و شبهه های مجلس درباره FATF' را در تیتر نخست منتشر کرد. عکس نخست قدس هم با عنوان 'بدرقه ملی پوشان با پرچم بارگاه رضوی' تصویری از مراسم رونمایی سرود تیم ملی فوتبال است.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
این ویژه نامه عنوان 'فرار روان آبهای مشهد به ترکمنستان' را برای تیتر نخست انتخاب کرد. عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز تصویری از مجتمعهای میان راهی است با این عنوان: ساخت مجتمع رفاهی بین راهی توسط آستان قدس

* روزنامه خراسان:
این روزنامه تیتر 'انتقاد ظریف از اروپا' را چاپ کرد. عکس نخست روزنامه خراسان هم با عنوان 'جنجال فهرست کارلوس' تصویری از کارلوس کی روش مربی تیم فوتبال ایران است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه با روتیتر 'گلایه تولیدکنندگان شیر از بالا بودن هزینه های تولید در مقایسه با نرخ خرید تضمینی' با تیتر 'قیمت شیرخام پخته نیست' را در تیتر نخست خود نوشت. عکس نخست ویژه نامه نیز با عنوان ' نوسازی تاکسیها پشت چراغ قرمز بانکها' تصویری از یک تاکسی فرسوده است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.