حجت الاسلام محمد احمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 31 مرداد ماه به مدت هفت هفته در بقاع متبرکه استان ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: مخاطبین طرح ملی نشاط معنوی، دانش آموزان دختر و پسر از رده سنی هفت تا 18 سال هستند که دختران در 72 بقعه و پسران در 69 بقعه متبرکه در بخشهای مختلف این طرح حضور می یابند.
وی گفت: به منظور اجرای این طرح 98 روحانی شامل 74 مبلغ بومی، 20 مبلغ مستقر و چهار مبلغ اعزامی توسط این اداره کل، آموزش های لازم را فرا گرفته و در اجرای طرح مشارکت می کنند.
حجت الاسلام احمدزاده افزود: امسال هشتمین سال متوالی اجرای این طرح شامل برنامه های آموزشی، مهارتی، ورزشی و اردویی و زیارتی است.
وی اظهار کرد: در اجرای طرح نشاط معنوی 51 غرفه کودک، 27 غرفه چند رسانه ای و 45 غرفه مشاوره و پاسخگویی دینی در 72 بقعه متبرکه این استان ایجاد شده و اردو های یکروزه نیز در 34 بقعه متبرکه برگزار می شود.
وی گفت: پارسال نیز در اجرای طرح نشاط معنوی در این استان 15 هزار و 355 نفر در مقطع ابتدایی و هفت هزار و 161 نفر در مقطع متوسطه شرکت کردند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در اجرای این طرح نهادهایی از جمله اداره کل آموزش و پرورش، بسیج، سپاه، حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همکاری دارند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.