به گزارش ایرنا سردار قادر کریمی، پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی گناباد افزود: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت خیران در توسعه زیرساخت های امنیتی و انتظامی، این امر در 2 سال گذشته مورد توجه جدی تری در استان قرار گرفته است.
وی گفت: با مشارکت مردم فعالیت مطلوبی برای واگذاری زمین و ساخت مراکز مورد نیاز فرماندهی انتظامی در سطح استان صورت گرفته و حضور خیران مانند بخش های مدرسه سازی و مراکز بهداشتی در عرصه تامین امنیت هم ثمرات زیادی به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: باید با هم افزایی همه بخشها از همه ظرفیتهای مردمی برای کاهش آسیبهای اجتماعی بهره گرفت.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تهدیدات دشمن، گفت: فراخوان های دشمنان و ضد انقلاب در 20 روز گذشته برای تحریک مردم راه به جایی نبرد و مردم با بصیرت خود نقشه های دشمنان را بی اثر کردند.
سردار کریمی با تقدیر از موضع مقتدرانه رئیس جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان های نظام در سوئیس گفت: این مواضع اقتدار کشورمان را در عرصه بین الملل افزایش داد و باید با هوشمندی و اقتدار در برابر سیاست های استکباری آمریکا ایستادگی کرد.
سرهنگ علی اکبر کیانی، فرمانده سابق انتظامی گناباد گفت: کشف مواد مخدر در این شهرستان در بهار امسال نسبت به بهار پارسال 116 درصد و دستگیری قاچاقچیان 9 درصد افزایش یافته و با تلاش ماموران انتظامی سرقت در 2 سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.
در این آیین سرهنگ قربانعلی قربانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی گناباد معرفی و از خدمات سه ساله سرهنگ کیانی، که به عنوان فرمانده انتظامی تربت حیدریه، ادامه فعالیت خواهد داد، در این سمت قدردانی شد.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.