مهرالله رخشانی مهر روز پنجشنبه در نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در خراسان رضوی افزود: برای دو سوم مدارسی که نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقاومسازی بوده اند اقدامات لازم صورت گرفته و کار برای 30 درصد مدارس باقیمانده است.
وی همچنین نقش نیکوکاران را در بازسازی مدارس بسیار پررنگ توصیف و بیان کرد: اهمیت موضوع خیران تنها به لحاظ مادی نیست بلکه آنها به نوعی فرهنگ انجام کار خیر را در جامعه رواج می دهند که بسیار حائز اهمیت است. 50 درصد مدارسی که مهر ماه افتتاح شدند توسط خیران ساخته شده اند. خیران مدرسه ساز نیز شامل افراد حقیقی، موسسات و بانکها هستند که در این امر آموزش و پرورش را همراهی می کنند.

*30 درصد مدارس خراسان رضوی نیازمند مقاومسازی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: 30 درصد مدارس این استان نیازمند تخریب و مقاومسازی هستند.
جاسم حسین پور افزود: با کمک خیران مدرسه ساز پروژه های خیلی خوبی در سطح استان اجرا شده است. مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و تعدادی از مدارس فرسوده هستند که باید بازسازی شوند.
همچنین امروز کلنگ زنی طرح ساخت زمین ورزشی با اعتبار پنج میلیارد ریال و تکمیل استخر نیمه تمام با تخصیص ۲۰میلیارد ریال در سفر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به کاشمر در جنوب خراسان رضوی انجام شد.
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.