محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: جریان کار و توسعه در این شهر زنده است و نباید مانعی در ادامه این روند ایجاد نشود. هم اینک در بدترین شرایط پروژه های بزرگ در حال اجرا است مگر اینکه برخلاف خواست مدیریت شهری و توسط دیگران پروژه ای متوقف شده باشد.
وی ادامه داد: در پی پیروزی و موفقیتهای سیاسی، اقتصادی و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام و شکست جریان تکفیری در منطقه، رویکرد آمریکا و عواملش تغییر کرد و آمریکا از طریق فشارهای اقتصادی و تحریمها در تقابل با دولت و ملت ایران برآمد.
رئیس شورای شهر مشهد گفت: مشکلات اقتصادی در کشور ریشه ساختاری دارد، این بحرانهای اقتصادی را همه کشورها داشته اند ولی با عزم و اراده چنین دوره ای را گذرانده و وارد دوره رونق شده اند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون به خوبی بحرانها را پشت سر گذاشته و با وجود کاستیها در شرایط موجود انسجام، وحدت ملی و حمایت از دولت در مقابل تهدیدها باید مورد توجه باشد.
حیدری ادامه داد: مهمترین تکیه گاه جمهوری اسلامی مردم بوده و هستند لذا ضرورت گشایشهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اجتناب ناپذیر است. باید در چارچوب قانون و خواسته مردم این گشایشها صورت گیرد و مقابل خواست و اراده مردم مقاومت نشود.
وی در ادامه به تکریم ارباب رجوع در شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: اکرام و پاسخگویی به موقع به مردم مهمترین چالشی است که در شهرداری وجود داشته و این مهم مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است. نظارت بر فعالیت شهرداری باید دقیقتر شده و کرامت مردم پاس داشته شود.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.