حمید رضا موحدی زاده روز دوشنبه در نطق پیش از دستور نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مشهد شهری ملی می باشد و مسائلی در این شهر وجود دارد که فراتر از وظایف شهرداری است.
وی به ساخت جاده کمربند جنوبی مشهد و توقیف عملیات اجرایی آن اشاره و بیان کرد: ساخت پروژه های کمربند جنوبی در سایر شهرها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است اما در مشهد برای اجرای این پروژه شهرداری تاکنون هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.
عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: این پروژه مشکل حقوقی نیز پیدا کرده و این درحالیست که توقف پروژه ملی به زیان شهر است.
وی گفت: شهر مشهد با پذیرایی سالانه 27 میلیون زائر و گردشگر یک شهر ملی است و مسائل آن باید با دید ملی بررسی شود اما در عمل گاهی این مهم به فراموشی سپرده می شود.

* نادیده گرفتن رای مردم به صلاح نیست
موحدی زاده همچنین به فرارسیدن سالروز انتخابات پارسال اشاره و بیان کرد: حدود یک سال پیش روزهای پرشوری بود و انتخابات ریاست جمهوری و شوارها با حضور مردم برگزار شد، به صلاح هیچکس نیست که مردم از مشارکت صندوق رای ناامید شوند.
وی افزود: مشارکت در انتخابات پارسال و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برای دوره دوم بیانگر نظر مردم بود، رقبا باید تحمل کنند انتقاد سازنده خوب است ولی نادیده گرفتن کل رای به صلاح نیست.
عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: همچنین اردیبهشت پارسال رقابت بین دیدگاههای مختلف برای اداره شهر در مشهد تبلور یافت و فهرست امید با برنامه وارد انتخابات شد. پیروزی قاطع این فهرست بیانگر نظر مردم برای تغییر بود. تقویت فضای فرهنگی شهر، رونق نسبی در ساخت و ساز و شفاف سازی و تغییر در شیوه اداره شهر از مهمترین مواردی است که توسط فهرست امید بیان شد و در شورای شهر نیز دنبال می شود.
وی گفت: مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی است که این مشارکت و اعتماد را باید پاس بداریم. موافقان و مخالفان باید پای رای مردم بایستند تا مردم دلگرم باشند، ناامیدی مردم ممکن است در انتخاباتهای بعدی مشکلاتی ایجاد کند.
محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز در بیست و چهارمین نشست شورای شهر به دلیل ماموریت و سفر کاری حضور نداشت و ریاست جلسه بر عهده حمید رضا موحدی زاده بود.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.