به گزارش ایرنا، محمدرحیم نوروزیان، روز شنبه در نشست شورای اداری کاشمر افزود: البته این بدان معنا نیست که باید همه مثل هم فکر کنند بلکه باید باور داشت که رشد و پیشرفت با سلائق مختلف پدید می آید و هیچ جناحی نمی تواند دیگری را حذف کند.
وی با تأکید بر اینکه باید به مردم فضا بدهیم و قدرت تحمل خود را افزایش دهیم اظهار کرد: امنیت کشور خط قرمز ماست از این رو باید به اختلافات بی حاصل پایان دهیم و فضا را برای بیان نظرات مخالفین و کسانی که مثل ما فکر نمی کنند، فراهم آوریم.
وی گفت: امروز دولت در برابر تهاجم و فشارهای خارجی قرار گرفته و در داخل هم مشکلاتی هست لذا در این شرایط چگونه دولت می تواند یک تنه مشکلات را حل کند؟
نوروزیان بخشی از مطالبات مردم را طبیعی دانست و افزود: امروزه دشمنان نظام با فشارهای خود و بزرگ نمایی مشکلات سعی در فشار به نظام و کشور دارند اما با همت و تلاش مردم و مسئولین، دشمنان در اهداف خود موفق نخواهند شد.
وی اظهار کرد: سوء مدیریت ها، دعواهای سیاسی و افراط و تفریط در فضای سیاسی و فرهنگی منجر به افسردگی و خمودگی مردم بویژه جوانان می شود لذا همه باید با اتحاد، وفاق و همدلی مشکلات را حل کنند.
وی گفت: ضعف اطلاع رسانی و عدم انتقال صحیح دستاورد های نظام به مردم یکی از مشکلات موجود است که باید از همه امکانات برای انتقال صحیح دستاوردهای نظام به مردم استفاده نمود.
نوروزیان یکی از اولویت های استان را ثبات مدیریتی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با همکاری تمام دستگاه ها بتوان مشکلات مردم را حل کرد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اینک زمان پاسخگویی مدیران است و هیچ مسئولی نمی تواند از پاسخگویی به مردم فرار کند.
بهروز بنیادی افزود: در این مقطع حساس باید مطالبات مردم به درستی تبیین و پاسخ داده شود.
وی اظهار کرد: همه مجموعه مدیریتی کشور به عنوان مسئولان در سه قوه باید به یکدیگر کمک کنند زیرا اگر قرار باشد فقط قوه مجریه تحت فشار قرار گیرد و قوه قضائیه و مقننه کمک نکند به هیچ جایی نخواهیم رسید.
وی مشکلات اقتصادی، حاشیه نشینی و خشکسالی را از جمله مشکلات استان دانست و گفت: در این دوره بحران اقتصادی باید از روی صندلی ها حرکت کرد و با حضور در میان مردم به فکر رفع مشکلاتشان بود.
بنیادی افزود: اگر نتوانیم مردم را در روستاها حفظ کنیم به حاشیه شهرها می روند و این امر موجب می شود بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه کشور به سوی حاشیه نشینی برود.
وی اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب باید به دنبال شفافیت باشیم زیرا مردم ما به خوبی نحوه استفاده و کارکرد فضای مجازی را یاد گرفته اند.
وی گفت: باید واقعیت ها از طریق فضای مجازی به مردم گفته شود و حرف دل مردم و مطالبات آنان توسط مسئولین بیان شود زیرا همه ما در برابر مردم مسئول هستیم.
امام جمعه کاشمر نیز بابیان اینکه مشکلات اقتصادی و التهابات بازار و جامعه نقشه دشمنان است گفت: دشمن به طور همزمان فشار اقتصادی و فشار روانی توأم با آشوبگری را در دستور کار خود قرار داده است.
حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی افزود: باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشیم و با تکیه بر مردم تمام توطئه ها را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش ما باید در رفع مشکلات، اعتماد و توجه به مردم به خصوص طبقه ضعیف جامعه باشد اظهار کرد: بازاریان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند.
وی بر پرهیز از احتکار و گران فروشی توسط بازاریان تاکید کرد و گفت: دولت نیز باید با نظارت دقیق و هوشیاری با متخلفان و سودجویان برخورد کرده و بر قیمت ها نظارت دقیق داشته باشد.
امام جمعه کاشمر افزود: به جای تخریب، تضعیف و متهم کردن یکدیگر باید به فکر چاره اندیشی و رفع مشکلات مردم بود و از بدگویی و تضعیف دولت پرهیز نمود.
در این مراسم از زحمات مرادعلی احمدزاده سرپرست فرمانداری کاشمر قدردانی و محمدعلی نبی‌پور به عنوان فرماندار جدید کاشمر معرفی شد.
نبی پور پیش از این فرماندار شهرستان گناباد بود.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.