محمدمهدی اسدی روز شنبه در نشست خبری افزود: با اجرای این طرح تبادل مالی بین مردم و پارکبانان حذف و به هیچ وجه پول نقد در حاشیه خیابان از مردم دریافت نمی‌شود.
وی بیان کرد: زیرساخت ها و روش پرداخت غیرحضوری در حال آماده سازی است و می کوشیم نخستین خیابان هوشمند کشور را در آینده نزدیک در مشهد رونمایی کنیم .
وی با بیان اینکه حدود 4.5 میلیون خودرو پارسال از توقفگاه های غیرحاشیه‌ای الیت در مشهد استفاده کردند، افزود: در این مدت 35 میلیون و 800 هزار خودرو نیز از توقفگاه های حاشیه‌ خیابانها بهره مند شدند.
اسدی با بیان اینکه توقف حاشیه ای در نیم ساعت اول رایگان است، ادامه داد: ضریب نیم ساعت رایگان توقف در سال گذشته 73 درصد بود و 27 درصد توقف خودروها به نیم ساعت دوم رسید.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت مشهد با اشاره به پیاده سازی طرح الیت در قزوین، افزود: طرح الیت در قزوین اجرایی شد و می کوشیم این پروژه را در شهر همدان نیز به مرحله اجرا برسانیم.
اسدی گفت: همچنین با 10 شهر بزرگ کشور مذاکرات لازم به منظور اجرای طرح الیت انجام شده و تلاش می‌شود دامنه فعالیت شرکت الیت گسترش یابد .
وی با اشاره به اجرای طرحی مبنی بر تسویه بدهی شهروندان در استفاده از توقفگاه ثابت از دوم تیرماه، افزود: کسانی که بیشتر از 100 هزار ریال بدهی دارند، باید 50 درصد کل بدهی خود را پرداخت کنند و کسانی که کمتر از 100 هزار ریال بدهی دارند، نیز باید کل مبلغ را تسویه کنند.
وی با بیان اینکه بودجه پارسال این شرکت 230 میلیارد ریال بود، افزود: امسال این بودجه 30 میلیارد ریال کاهش داشته و در پایان سال، تراز شفاف مالی این شرکت را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.
روزانه افزون بر 120 هزار توقف در معابر زیر پوشش شرکت الیت در سطح خیابانهای مشهد ثبت می شود. بیش از یک میلیون دستگاه خودرو، روزانه در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد رفت و آمد می کنند.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.