به گزارش ایرنا، مهدی ناصری روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن بیان اینکه منکر تاثیر تحریم ها بر شاکله اقتصادی کشور نیستیم و این را نیز قبول داریم که از تربت حیدریه نمی توان سیاستی را برای کنترل بازار سکه و ارز اتخاذ و اجرا کرد، افزود: اما حداقل می توان جلوی ایجاد فضای روانی را که برخی کسبه به مردم القاء می کنند را، گرفت.
وی گفت: مشکل از زمانی در این شهرستان آغاز می شود که برخی دستگاه های نظارتی یا به وظیفه خود درست عمل نمی کنند و یا گزارشی از عملکرد انجام شده، به رسانه های ملی و محلی ارایه نمی کنند.
ناصری افزود: متاسفانه اکنون عده ای سودجو در داخل یا خارج از کشور به دنبال ایجاد فضای تبلیغاتی و روانی در ایران هستند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه بدهند و با این شیوه بین مردم مسوولان فاصله ایجاد کنند.
وی گفت: البته منکر آن هم نیستم که امروز دشمنان نظام اسلامی جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما آغاز و برای موفقیت خود از هیچ اقدام غیر انسانی فرو گذار نیستند.
ناصری بر کنترل ورود و خروج کالا در منطقه تربت حیدریه تاکید و اظهار داشت: از نگاه ما هر کالایی که فاقد اسناد ترخیص یا قبض انبار باشد، کالای قاچاق محسوب و با افراد خاطی باید به شدت برخورد می شود.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
1744/6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.