فرماندار سبزوار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس روز اقتدار اسلام است و با توجه به عربده کشی رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقتدار مسلمانان را نشان داد.
احمد برادران اظهار کرد: مردم کشور های اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انسجام و وحدت خود و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بار دیگر به دشمنان نشان دادند.
وی با اشاره به پیام های راهپیمایی گسترده مردم در روز قدس گفت: نمایش انسجام ملی و محکوم نمودن سیاست های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه از مهمترین این پیام هاست.

*اقدامات عجولانه ترامپ وحشت از مقاومت اسلامی است
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به خبرنگار ایرنا گفت: اقدامات عجولانه ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس نشان از وحشت وی از مقاومت اسلامی است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: فعالیت های بی سابقه آمریکا در منطقه و خروج آن از برجام یکی از مهم ترین اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل گسترش بیداری اسلامی است.
وی اظهار کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان با راهپیمایی با شکوه در روز قدس ضمن بیعت با آرمانهای ملت فلسطین اعلام کردند قدس شریف پایتخت ابدی ملت فلسطین است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.