به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز جمعه در راهپیمایی روز قدس این شهرستان افزود: مسلمانان جهان در 40 سال گذشته با راهپیمایی و حمایت از قدس ثابت کردند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند.
وی با اشاره به عزم راسخ و اراده محکم مردم فلسطین برای مقاومت در برابر ظلم رژیم غاصب صهیونیستی، ادامه داد: قدس شریف متعلق به تمام امت اسلامی است و مسلمانان جهان همه با هم همواره در کنار مردم فلسطین هستند و این یکپارچگی موجب وحشت و هراس دشمنان اسلام شده است.
فرماندار تکاب بیان کرد: تقدیم هزاران شهید از سوی مردم فلسطین در حمایت از قدس شریف و آزادی سرزمین های اشغالی موجب شده است تا فریاد ظلم ستیزی امت اسلامی در سرتاسر جهان طنین انداز شود.
مکرمی اضافه کرد: کشورهای استکباری به ظاهر مدافع حقوق بشر همواره واقعیت های مسئله فلسطین و قدس شریف را کتمان کرده اند اما راهپیمایی های روز قدس تمام نقشه های استکبار جهانی را نقش برآب کرده است.
وی روز قدس را روز تظلم خواهی و اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: دفاع از مردم فلسطین و حمایت از آزادی قدس شریف جغرافیا و مرز نمی شناسد و تمام امت اسلامی در هر گوشه جهان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جغرافیای خود را به جغرافیای مظلومیت ملت فلسطین گره زده اند.
وی افزود: راهپیمایی باشکوه امت اسلامی و ملت ایران در روز جهانی قدس نوید بخش تحقق آرمان های والای امام خمینی (ره) و نابودی رژیم غاصب صهیونیست از صفحه روزگار است و مسلمانان جهان در این روز به خیابان ها می آیند تا بگویند سرزمین مقدس قدس متعلق به امت اسلامی است.
وی بیان کرد: روزی فرا خواهد رسید که مسلمانان جهان نماز را در صفوف بهم پیوسته در قدس شریف اقامه خواهند کرد.
7514/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.