علیرضا رشیدیان روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی افزود: ظرف چهار سال اخیر سالانه بطور میانگین 50 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در این استان به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: 20 هزار میلیارد ریال طرح نیز در سفر اخیر رئیس جمهوری به خراسان رضوی مصوب شد که ظرفیت بودجه ای مناسبی را برای انجام طرحهای پروژه ای و توسعه ای در استان به دست می دهد.
استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین دستگاههای دولتی باید زمینه و بستر تولید، اشتغال و کار را فراهم کنند. دانشگاهها، سازمان فنی و حرفه ای و بانکها نیز با کمک بخش خصوصی ظرفیتها و مزیت تولیدی را از قوه به فعل در آورند.
وی افزود: در این چارچوب موضوع طرحهای اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان اولویت در همه امور باید مد نظر باشد. در خصوص شعارامسال تمامی ادارات موظفند کالاهای مورد نیاز خود را از وسایل داخلی تهیه کنند. مسئولان ادارات باید در زمینه حمایت از کالاهای داخلی پیشرو باشند.

* 602 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: امسال در مجموع 602 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای برای استان پیش بینی شده است.
رضا جمشیدی افزود: اعتبارات هزینه ای خراسان رضوی پارسال 508 میلیارد تومان بود لذا امسال 16 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد: پارسال چهار هزار و 442 پروژه در استان وجود داشت که 51 درصد آنها امانی و 49 درصد پیمانی بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در خصوص وضعیت اعتبارات امسال گفت: امسال درآمدهای استانی به سه هزار و 547 میلیارد تومان رسیده که 9.2 درصد رشد نشان می دهد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.