به گزارش ایرنا علیرضا پوررضایی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 2هزار و 935 بسکتبالیست مرد و هزار و 850 بسکتبالیست زن هستند. هشت مربی درجه یک، 10 مربی درجه 2 و چهل مربی درجه سه هم در این عرصه فعالیت دارند.
وی با اشاره به صعود تیم هیات بسکتبال خراسان رضوی و تیم فرش آرا پارسای مشهد به لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: تیمداری لیگ برتر کار آسانی نیست و کف هزینه هر تیم 12 میلیارد ریال است و ما با مشکلات مالی مواجه هستیم.
وی افزود: برای غلبه بر این مشکل قرار است در لیگ برتر امسال از استعداد تیم ها سود برده و یک تیم قوی را با بازیکنان بومی در لیگ برتر، با هدف ماندن در لیگ و تیم دیگر استان را در لیگ یک شرکت دهیم.
وی ادامه داد: تقویت و دیده شدن بازیکنان و استعدادهای خراسان رضوی از جمله اهدافی است که در استفاده از بازیکنان بومی در لیگ برتر و لیگ یک دنبال می کنیم.
پوررضایی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال بانوان مشکی پوشان هم اظهار کرد: مالک این باشگاه در حال بررسی وضعیت امور باشگاه خود است و هر نتیجه ای که حاصل شود نمی گذاریم تیم بسکتبال بانوان دچار مشکل شود.
وی با تاکید بر حمایت از این تیم گفت: آنها با کمترین امکانات و هزینه ها و با استفاده از بازیکنان بومی توانسته اند در رقابت با رقبای قدرتمند موفق باشند.
5132/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.