به گزارش ایرنا، احمدعلی موهبتی شامگاه شنبه در نخستین جلسه شورای اداری سال 97 افزود: شایسته است مسوولان دستگاه های اجرایی با رایزنی و چانه زنی های عرف رایج در سیستم اداری ایران پیگیر پروژه های ملی برای این خطه باشند تا شرمنده شهروندان نباشیم.
به گفته وی پارسال سند توسعه شهرستان تدوین و قرار شد دستگاه های اجرایی بر اساس این سند برش سالیانه را انجام بدهند تا در بودجه 97 به آن برسیم که متاسفانه هنوز برخی دستگاه ها به آن توجه نکردند.
موهبتی با اشاره به اینکه 4هزار میلیارد ریال پروژه های گازرسانی است که در حال انجام است اظهار کرد: امسال به جز در روستاهایی که دسترسی به آن سخت است مثل کامه، بقیه روستاهای منطقه تا پایان سال عمرانی 97 از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به برخی از تلاش های بومی و محلی و پیگیری های انجام شده است اظهار امیدواری کرد : در حوزه راه و جاده های مواصلاتی نیز طرح های ملی مورد توجه و مطالبه ملی قرار گیرد.
معاون استاندار خراسان رضوی یکی از راهکارهای مهم در تحرک بخشی به پروژه ها را ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری اعلام و تصریح کرد: انتظار این است تا پروژه فولاد رخ تربت حیدریه تاپایان اردیبهشت فعالیت خود را از سر بگیرد.
وی همچنین با اشاره به تلاش های انجام شده در سطح شهرستان مبنی بر فعالیت های خیرانه تاکید کرد که از سال گذشته حدود 500 میلیارد ریال طرح از سوی خیران آغاز شده است.
موهبتی در بخش دیگری با بیان اینکه پارسال برای ما سال چندان خوبی نبود، گفت: پارسال انتخابات و مسایل بعد از آن را پشت سر گذاشتیم و شاهد بودیم برخی مطالبی در انتخابات مطرح شد که خوب نبود و متاسفانه بعد از انتخابات نیز ادامه پیدا کرد.
وی افزود: مهمترین پیام انتخابات آن بود که صدای مخالفان و منتقدان را هم باید شنید و تیم پیروز نیز باید از تیم رقیب کمک بگیرد.
*** رفتار یاس آمیز حرکتی غیرانقلابی است
امام جمعه تربت حیدریه نیز گفت: هر مطلب و رفتاری که باعث یاس و ناامیدی بین مردم شود قطعا آن حرکت غیر انقلابی است و با اندیشه های امام و رهبری مطابقت ندارد.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در ادامه نشست شورای اداری شهرستان تربت حیدریه افزود: تجربه 40 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد هر امتی که به خدا اعتماد و اعتقاد داشته باشد، آن ملت پیروز و موفق خواهد بود و لذا تمام قدرت های دنیا در این مدت به هر شکلی که سعی کردند تا این انقلاب را به انحراف و نابودی بکشانند، امیدشان تبدیل به یاس شد.
وی همه این موفقیت ها و اقتدار را در باور و اعتقادی که بین مردم و مسوولان وجود دارد، عنوان و تصریح کرد: امروز دشمن درصدد است تا این باور را از بین ببرد، لذا همه مسوولان وظیفه دارند تا این باور را تقویت و به بیان دستاوردها و موفقیت های نظام اسلامی برای مردم بپردازند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.