سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: عرفان کدخدایی و فرزان مالکی نژاد از خراسان رضوی جزو فهرست تیم ملی نوجوانان هستند که در اردوی نخست تیم حضور داشتند و به دومین اردو هم دعوت شدند.
عباس چمنیان ادامه داد: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در سال جدید از 18 فروردین به مدت 6 روز در مشهد با انجام سه بازی تدارکاتی و حضور 25 بازیکن برگزار شد. در دومین اردو 26 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که سه نفر از بازکنان اردوی قبلی حذف شده و یک نفر دیگر اضافه شد.
وی گفت: برگزاری اردوها و حذف و اضافه بازیکنان جدید به بازیکنان این هشدار را می دهد که معیار ما برای حضور در تیم ملی عملکرد بالای بازیکنان است و حضور آنها در یک اردو تضمینی برای دعوت به اردوهای دیگر نیست. همچنین به دیگر بازیکنان هم امید می دهد که با توجه به باز بودن فهرست بازیکنان در صورت عملکرد مناسب امکان دارد به تیم ملی دعوت شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان افزود: دومین اردو تیم ملی فوتبال نوجوانان از چهارم تا نهم اردیبهشت برگزار می شود و بعد از آن بازیکنان به منظور حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر راهی آن کشور می شوند. این تورنمنت با حضور ایران، تونس، قطر و تیم آکادمی اسپایر قطر از نهم تا سیزدهم اردیبهشت آتی برگزار می شود.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.