نادر سلیمانی ،رئیس شورای اسلامی شهر تربت سه شنبه در بخش اول جلسه با اشاره موضوع منطقه نمونه پیشکوه اظهار کرد : تعیین تکلیف این منطقه به طور جد در دستور کار شورای شهر قرار دارد و اعتقاد داریم همه مدیران و شهروندان باید در توسعه و رونق این منطقه شورای شهر و شهرداری را یاری و نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.
وی افزود : دست همه شهروندان عزیزی که می توانند در این منطقه سرمایه گذاری نمایند و یا زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم آورند به گرمی می فشاریم و آماده هرگونه همکاری در این خصوص هستیم .
سپس سلیمانی به مذاکراتی که با نماینده شرکت توسعه و عمران برای تعدیل سهام سهامداران بخش خصوصی انجام شده اشاره کرد و اعضای شورای شهر نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند، تصمیم گیری در این خصوص به جلسه فوق العاده شورای شهر موکول شد .
در بخش دوم جلسه شورای اسلامی شهر با حضور مدیریت اداره آبفای شهر تربت حیدریه موضوع اجرای باقی مانده شبکه فاضلاب شهر مطرح شد که رییس شورا ضمن تشکر از اقدامات و زحمات مدیریت و پرسنل این اداره گفت : با توجه به سوالات مکرر و نارضایتی شهروندان از توقف اجرای شبکه فاضلاب از مدیریت اداره آبفا خواست تا برنامه ها و اقداماتی را که در این باره انجام شده است را تشریح کنند .
مدیر اداره آبفای تربت حیدریه نیز در پاسخ گفت : شرکت های آب و فاضلاب در سراسر کشور با دو چالش مهم روبرو هستند که یکی کمبود و کاهش شدید منابع آب و دیگری کمبود منابع مالی می باشد .
محمود امیری افزود : اجرای شبکه فاضلاب از محل منابع دولتی دیگر امکان پذیر نیست لذا آبفای تربت حیدریه از طریق عقد قرارداد با بخش خصوصی و در اختیار گذاشتن پساب شهری به این شرکت نسبت به اجرای باقی مانده شبکه فاضلاب شهر تربت حیدریه که حدودا 100 کیلومتر می باشد اقدام کرده است بدین شکل که یکی از تعهدات شرکت اجرای شبکه در طول 4 سال می باشد و امیدواریم در صورتی که مشکلی در ادامه کار پیش نیاید از ابتدای خرداد ماه امسال اجرای شبکه فاضلاب آغاز شود .
نادر سلیمانی از مدیریت اداره آبفا خواست در صورت قطعی شدن اجرای شبکه فاضلاب با توجه به شناخت شورای شهر از محلات ، قبل از شروع بکار نسبت به اولویت بندی مناطق هماهنگی های لازم صورت پذیرد .
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.