دانشگاه آزاد اسلامی مشهد روز چهارشنبه به نقل از حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در مراسم امضاء تفاهمنامه همکاری میان آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت دانشگاهیان، نخبگان، هنرمندان و سایر اقشار کاهش آسیبهای اجتماعی را در پی دارد و می تواند گرهگشای مشکلات مردم باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: فرهنگ در کشور مظلوم واقع شده و این در حالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی موجودیت خود را مدیون فرهنگ دینی است و مسئولان و برنامه ریزان باید برای توسعه و گسترش این فرهنگ از فکر و اندیشه دانشگاهی و نخبگان جامعه استفاده کنند.
دکتر مهدی ملک نژاد افزود: فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی از جنس علم است و آستان قدس رضوی هم مراکز علمی خوبی دارد که این وضعیت می‌تواند موجب هم‌ افزایی بین این دو نهاد شود.
وی به تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و آستان قدس رضوی اشاره و بیان کرد: امضای این تفاهمنامه سرآغاز کار پربار و مثمرثمر در حوزه فرهنگی و امید است که بتواند الگویی برای مراکز آموزشی از مقطع ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی باشد.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز در این مراسم گفت: از نیمه ماه شعبان جاری کانونهای رضوی در این دانشگاه شروع بکار می کند و امید است که محافل قرآنی و معنوی به ویژه در ماه مبارک رمضان با فعالیت کانونهای رضوی تقویت شود.
دکتر نوید حبیبی افزود: همزمان با میلاد امام رضا(ع) نخستین گروه خادمان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را در حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز می کنند.
تفاهمنامه همکاری مشترک میان آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به منظور گسترش فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام در دانشگاه آزاد و استفاده از ظرفیت عظیم معنوی مضجع منور حضرت رضا علیه السلام و امکانات آستان قدس رضوی و ارتقاء فرهنگ زیارت در بین دانشگاهیان و مشارکت در اجرای طرحهای موثر و ماندگار فرهنگی، علمی و اجتماعی به امضاء رسید.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.