به گزارش ایرنا جمعی از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مشهد در قالب پویشی دانشجویی در فضای مجازی، خواستار ارائه طرح تخفیفی برای استفاده دانشجویان از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر توسط شهرداری و شورای شهر شده بودند.
قاسم تقی زاده خامسی، شهردار مشهد در پاسخ به این درخواست در صفحه اینستاگرامی اش نوشت: هر تغییری در قیمت ها و تخفیف، مستلزم مصوبه شورای شهر است، ان شاءالله در این مورد لایحه ای به شورا تقدیم خواهم کرد تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در پاسخ به این درخواست اعلام کرد: نمایندگان شما در شورای شهر در کنار توجه به گروه ها و قشرهای مختلف به مطالبات دانشجویان توجه ویژه، با ساز و کار قانونی خواهند داشت.
بتول گندمی، رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر مشهد نیز در پاسخ به این درخواست دانشجویان نوشت: درخواست دانشجویان عزیز را پیگیری خواهم کرد. لازم است درخواست مکتوب را برای بررسی با معرفی 2نماینده، به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارائه دهید.
محمد حاجیان، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد نیز در این خصوص پاسخ داد: با انرژی خیلی بیشتر پیگیر این طرح هستیم و ایمان داریم که این درخواست قابل پیاده سازی است همانگونه که برای دانشجویان دانشگاه های تهران پیاده سازی و اجرا شده است.
کانال پویش دانشجویی در فضای مجازی با بیش از 13 هزار عضو از دانشجویان دانشگاه های مختلف مشهد تشکیل شده و دانشجویان خواسته های خود از مسئولان را در قالب پویش دانشجویی به اشتراک می گذارند که آخرین مطالبه آنها ارائه تخفیف به دانشجویان در بخش حمل و نقل عمومی بوده است.
بیش از 100 هزار دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشهد تحصیل می کنند.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.