ابراهیم خطیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده ‌های زیرپوشش در بخشهای مختلف کشاورزی، دامپروری، طیور، خدمات و حمل و نقل پرداخت شد.
وی ادامه داد: همچنین پارسال 14 میلیارد ریال اعتبارات امدادی و 20 میلیارد و500 میلیون ریال تسهیلات بانکی به کمیته امداد شهرستان خوشاب اختصاص یافت که نسبت به سال ماقبل 2 برابر بیشتر بود.
مدیر کمیته امداد خوشاب رویکرد اصلی این نهاد را پرداخت تسهیلات بانکی با بهره اندک به منظور ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی مددجویان ذکر و بیان کرد: هم اکنون 6 کارگاه خیاطی در این شهرستان فعال هستند و 200 نفر از بانوان مددجو در آن اشتغال دارند.
2 هزار و 150 خانوار با جمعیت چهار هزار و 37 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوشاب هستند. 'سلطان آباد' مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و مشکان دارای 70 روستا است. 32 هزار نفر از جمعیت خوشاب ساکن روستاها هستند. خوشاب که پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود در چارچوب تقسیمات کشوری مهر ماه ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.