محمدعلی جباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این چارچوب به چهار هزار و 428 نفر خدمات سلامت ارائه و به 130 حادثه رانندگی و 100 مصدوم امدادرسانی شد.
وی ادامه داد: 35 مصدوم حوادث رانندگی نیز طی این مدت با خودروهای امداد جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و 377 نفر در مراجعه حضوری به پایگاهها بطور سرپایی درمان شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار به 'پویش ملی نه به تصادف جاده ای' جمعیت هلال احمر نیز اشاره و بیان کرد: 2 هزار و 913 مسافر نوروزی در منطقه به این پویش ملحق شدند که در فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای نقش مهمی داشت.
وی گفت: در فضاهای دوستدار کودک در کنار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نیز پنج هزار و 49 کودک از فضای آموزشی و سرگرمی بهره بردند.
جباری افزود: 21 هزار و 17 نقشه راهنمای گردشگری و بروشور نیز برای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه بین مسافران و 2 هزار و100 عدد پازل و بادکنک برای کودکان توزیع شد.
9 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در چارچوب 'طرح امداد و نجات نوروزی' برای خدمات‌ رسانی به زائران و مسافران در جاده‌های غرب خراسان رضوی مستقر شده بود. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.