علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در نشست قرارگاه امام علی (ع) فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: این استان با بیش از 6 میلیون نفر جمعیت، خدمات دهی به بیش از 30 میلیون زائر در سال، گستردگی مرزها و وجود اتباع خارجی از شرایط خاصی در تامین نظم و امنیت برخوردار است.
وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی سال گذشته با وجود فراز و نشیب های بسیار در استان، با ابتکارات و اقدامات نوآورانه در مسایل مربوط به حوادث طبیعی، انتخابات و تجمع های مربوط به موسسات مالی و اعتباری، عملکرد مطلوبی داشت.
وی گفت: پلیس های تخصصی استان نیز در طول سال با تدابیر و حضور موثر تلاش های بسیار در برقراری نظم و امنیت داشتند.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حضور موثر پلیس پیام آور آرامش و امنیت است افزود: احساس امنیت در استان و رضایتمندی مردم این استان از عملکرد پلیس بر اساس آخرین نظرسنجی ها پنج درصد بیشتر از متوسط کشوری است که نتیجه موفقیت دستگاه های امنیت ساز استان است.
وی همچنین با تاکید بر ارتقای امنیت اجتماعی اظهار کرد: امنیت اجتماعی را نمی توان فقط از نیروی انتظامی و پلیس مطالبه کرد زیرا اتخاذ تصمیم های دستگاه های اجرایی و شهرداری ها، نحوه تعامل آنها و حتی وضعیت موسسات مالی بر امنیت اجتماعی تاثیرگذار است.
وی گفت: سال گذشته هماهنگی بسیار خوبی بین نیروی انتظامی با سایر دستگاه های استان وجود داشت و این هماهنگی همچنان تداوم دارد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.