سیدجواد حسینی شنبه در جمع خانواده های خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: جنس کار خبرنگاران ایرنا به گونه ای است که کمتر در بین اعضای خانواده خود حضور دارند لذا باید تلاش کنند که در مدت محدودی که کنار خانواده هستند، کیفیت حضور خود را افزایش دهند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: کار خبرنگاران دشوار و وقت گیر است لذا ساعات کمتری را در بین خانواده خود حضور دارند.
وی بیان کرد: سبک و سیاق کار خبرنگاری می طلبد که خبرنگاران مراقبت بیشتری از خانواده خود داشته باشند و به گونه ای رفتار کنند که کمبود حضور آنان در بین خانواده جبران شود و به محیط گرم خانواده آسیب نرسد.
وی با بیان اینکه از نظر جامعه شناسی، سه سبک از خانواده وجود دارد، افزود: سبک نخست، خانواده پرآشوب است که هم زن و هم مرد حاضر به تعامل با یکدیگر نیستند و هر یک تلاش می کنند حرف خود را به کرسی بنشانند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: سبک دوم از خانواده، خانواده خاموش است به نحوی که زن و مرد به یکدیگر کاری ندارند و هر یک معتقد است که نباید در کار دیگری مداخله کند و به تنهایی زندگی می کند، که این بدترین نوع خانواده است.
حسینی اظهار کرد: سبک سوم از خانواده، خانواده متعادل است که زن و مرد دنیای متفاوت یکدیگر را می پذیرند و فضای گرم تعامل در خانواده حاکم است و یقین داریم که جنس خانواده های خبرنگاران ایرنا از نوع سبک سوم خانواده است.
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.