به گزارش ایرنا استاندار خراسان رضوی در این آیین اظهار کرد: این خیابان که با چشم اندازی بی نظیر، از زیباترین مسیرها برای زیارت امام رضا(ع) است محصول همکاری شهرداری مشهد، شورای اسلامی شهر و آستان قدس رضوی است.
علیرضا رشیدیان افزود: شهرداری و شورای شهر مشهد در روزهای اخیر اقدامات خوب و طرح های مناسبی را به ثمر رساندند که به جز این خیابان دوسطحی، می توان به طرح اتصال خطوط یکم و دوم قطارشهری مشهد و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر اشاره کرد.
وی بیان کرد: تمام این اقدامات به عنوان شبکه متصل و به هم پیوسته برای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رفاه بیشتر برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بر خلاف تصور برخی دولت در ایام نوروز نه تنها تعطیل نیست بلکه دستگاه های اجرایی به خوبی با هم هماهنگ هستند و در ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با هماهنگی تمام دستگاه های مرتبط و خدماتی زمینه خدمت رسانی شایسته به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی فراهم شده است.
رشیدیان در ادامه با اشاره به مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین 97 در حرم مطهر رضوی، افزود: رهنمودهای رهبری در اولین روز سال جدید چراغ راهی برای مردم و مسئولان است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و حضوری حداکثری در این مراسم داشته باشیم.
خیابان دوسطحی آیت الله واعظ طبسی در طرح تفصیلی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی ، حد فاصل خیابان آیت‌الله خزعلی تا حرم مطهر اجرا شده است.
این خیابان 500 متری یکی از زیباترین مسیرهای منتهی به حرم مطهر است که از این مسیر زائران و مجاوران رضوی به صورت پیاده‌راه و ماشین‌های برقی به صحن غدیر حرم مطهر منتقل می شوند.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.