سردار قادر کریمی روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: در 11 ماه امسال 25 تن و 916 کیلو گرم مواد مخدر در این استان کشف و 52 باند قاچاق مواد مخدر نیز شناسایی و متلاشی شده است.
وی اظهار کرد: در مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز تعداد بسیاری از خرده فروشان این مواد دستگیر و 400 کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف شده است.
وی گفت: متلاشی کردن شبکه های تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر از برنامه های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان می باشد که نیازمند ایجاد ظرفیت های خاص و همیاری دستگاه های مرتبط است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: طی 10 روز اخیر نیز با ردزنی های اطلاعاتی پلیس سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان شناسایی و متلاشی شد که 2 نفر از هفت عضو باندهای مزبور در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند و پنج نفر نیز بازداشت شدند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط پنج دستگاه خودرو توقیف و 2 تن و 200 کیلو گرم مواد مخدر شامل حشیش، تریاک، شیشه و هروئین کشف و ضبط شد.
وی گفت: در حدود 70 درصد از مرزهای شرقی استان موانع لازم ایجاد شده و این اقدام در مابقی آنها نیز در دستور کار است که امیدواریم با عملیاتی شدن تعهدات مسئولان در این زمینه، انسداد کامل مرزی محقق و از ورود مواد مخدر به استان جلوگیری شود.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه سال آینده، سال مبارزه قاطع با خرده فروشان، واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر خواهد بود، افزود: همکاری و حمایت مردم و دستگاه قضایی از پلیس در این زمینه قابل تقدیر است.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.