محمود رجبی عصر شنبه در نشستی با مدیران دستگاههای اجرایی شهرستانهای غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: از این تعداد نیرو سه هزار و 500 نفر پاسدار رسمی بوده و بقیه به صورت قراردادی و پیمانکاری مشغول خدمت هستند.
وی رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام، ایجاد اشتغال و استفاده از تخصص دانش آموختگان دانشگاهها ذکر و بیان کرد: 26 هزار شرکت با قرارگاه خاتم الانبیا همکاری دارند.
معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) این نهاد را پل ارتباطی مردم و دولت توصیف و بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در طرحهای عمرانی، فرهنگی و آموزشی که محرومیت زدایی و عام المنفعه بوده و پیچیدگی اجرایی ندارند ورود می کند.
وی ادامه داد: به علت فقدان مطالعه و بی توجهی برخی مدیران طرحهای نیمه تمام زیادی در سطح کشور باقی و بودجه زیادی در این طرحها راکد مانده است.
نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قرارگاه خاتم الانبیا نگاه ویژه ای به رفع محرومیت در مناطق روستایی دارد.
حسین مقصودی افزود: در سفر و بازدید معاون محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا از سبزوار با ساخت 12 مدرسه، 18 مسجد، 6 خانه عالم، بازسازی پنج گلزار شهدا در غرب خراسان رضوی، توزیع 500 بسته مواد غذایی برای محرومان و پرداخت 300 میلیون ریال برای ساخت سه باب مغازه تجاری متلق به مسجد موافقت شد.
معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سفر یک روزه به شهرستان سبزوار ازمناطق محروم بخشهای روداب و ششتمد در این شهرستان بازدید کرد.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.