حسین بادامکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بحث مالی شرایط تیم نسبت به سالهای گذشته از نظر پرداختی و امکانات خیلی بهتر شده با این وجود در چند هفته گذشته باختهای پی در پی داشتیم و بهتر است به فکر این باشیم جلوی باختها را بگیریم تا اینکه درباره خوب بسته شدن یا نشدن تیم حرف بزنیم.
وی به تغییر پی در پی سرمربی تیم مشکی پوشان ظرف سه سال گذشته نیز اشاره و بیان کرد: در تعیین سرمربی، بازیکن هیچ دخالتی ندارد. مشاوره های غلط به مدیریت باشگاه باعث این تغییرات می‌شود اما بی شک مدیران تیم فوتبال مشکی پوشان به دنبال نتیجه گیری تیم هستند.
کاپیتان تیم فوتبال لیگ برتری مشکی پوشان خراسان به مقایسه این تیم با ابومسلم خراسان هم اشاره و بیان کرد: تصمیم مدیران مشکی پوشان از ابتدای تاسیس بر این بود که به نوعی یاد و خاطره تیم ابومسلم را زنده نگه دارند. تماشاگران نیز تاکنون با وجود عدم نتیجه گیری مناسب در طول سه سال اخیر به خوبی از تیم ما در ورزشگاه حمایت کرده اند بطوری که یاد خاطره بازیهای پرتماشاگر ابومسلم زنده می شود اما با این همه نتوانسته ایم به نتایج خوبی که ابومسلم می گرفت برسیم.
تیم فوتبال مشکی پوشان هم اکنون با 15 امتیاز در رتبه آخر جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و با توجه به چهار بازی باقیمانده تا پایان فصل، این تیم برای باقی ماندن در لیگ کار سختی در پیش دارد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.