سرهنگ هادی امیدوار چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل ریزش باران سیل در جاده مشهد به صالح آباد در مسیر روستای یکه باغ جاری است اما این مسیر هنوز مسدود نشده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون اغلب جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه و با احتیاط در مسیرها تردد کنند.
وی گفت: از صبح امروز تاکنون 6 تصادف جرحی در جاده های استان رخ داده و هشت نفر در این سوانح مصدوم شده اند.

* مه گرفتگی در جاده های خراسان رضوی
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز گفت: بارش باران و پدیده مه گرفتگی در برخی جاده های استان موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.
ابوالفضل حسینی عشرت آباد افزود: بر اساس گزارش راهداران و تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی مه گرفتگی جاده مشهد- سرخس در محدوده گردنه مزداوند و مه رقیق در گردنه تیوان واقع در جاده درگز - قوچان موجب کاهش دید رانندگان شده است.
وی اظهار کرد: بارندگی در بخش صالح آباد تربت جام و شهرستانهای رشتخوار، فریمان، بینالود، سرخس و تایباد گزارش شده که موجب لغزندگی آزاد راه مشهد - باغچه و جاده باغچه - تربت حیدریه در محدوده گردنه خماری و جاده باغچه - نیشابور شده است.
وی بر رعایت احتیاط توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است و رانندگان می توانند از طریق شماره تلفنهای 33411000 و 141 اطلاعات لازم را در باره مسیرهای مورد نظر از مرکز مدیریت راههای استان دریافت کنند.
خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.
این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در مسیرهای بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221 / 7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.