به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان، چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش بین المللی حمایت و حاکمیت قانون در حوزه های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای مناسب ایجاد شده در سایه برجام منجر به افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی شد به طوری که امسال خراسان رضوی از نظر تعداد طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی رتبه نخست کشور را به دست آورد که امید می رود از نظر جذب سرمایه گذاری های خارجی نیز رتبه ای عالی کسب کند.
وی بدون اشاره به آمار و ارقام بیشتر، بیان کرد: ضرورت بهره گیری از فرصت ها و مزیت های اقتصادی استان، ایجاد فضای اعتماد برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی کشورها در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی با هم رقابت می کنند و هیچ کشوری نیست که خود را از جذب سرمایه گذاری خارجی بی نیاز بداند.
وی افزود: همه کشورها به دنبال این هستند تا با جذب سرمایه ها، ظرفیت های بالقوه خود را به فعلیت رسانده و سهم بیشتری از اقتصاد جهانی کسب کنند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در خراسان رضوی کارها و اقدامات خوبی به واسطه سیاست های دولت و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرایی کردن و آماده سازی فضا برای توسعه اقتصادی انجام شده است.
نخستین همایش بین المللی حمایت و حاکمیت قانون در حوزه های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری، نهم اسفندماه به مدت یک روز توسط دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.