جلال قربانی روز سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت آغاز هفته درختکاری، مساحت فضای سبز این منطقه را 236 هکتار عنوان و بیان کرد: هم اکنون 100 بوستان در این منطقه وجود دارد و هشت طرح فضای سبز با گستره 88 هزار مترمربع و 78 میلیارد ریال اعتبار در سطح منطقه در حال اجرا است.
وی در خصوص اقدامات این منطقه شهرداری برای استقبال از بهار نیز گفت: پارسال در طرح استقبال از بهار یک میلیون بوته گل در این منطقه کاشته شد که این میزان امسال 2 برابر می شود.
قربانی ادامه داد: رنگ‌آمیزی 11 هزار مبلمان پارکی و 991 مترمربع فضای مسقف سطح بوستان‌ها، برگزاری 30 عنوان برنامه در حوزه فرهنگی، نصب پنج نماد فرهنگی، احیای مجدد نقاشی دیواری میدان فردوسی، مرمت و اصلاح و رنگ آمیزی کلیه جداول از جمله برنامه‌های استقبال از بهار 97 در این منطقه شهرداری است.
شهردار منطقه 2 شهرداری مشهد در خصوص برنامه های هفته درختکاری نیز گفت: بیش از 11 هزار اصله نهال از امروز هشتم تا 15 اسفندماه در سه نقطه میدان جانبار، میدان فردوسی و بوستان حجاب به شهروندان اهدا می‌شود.
شهرداری منطقه 2 در شمال غرب مشهد واقع است و محدوده آن از شمال به جاده صد متری، از جنوب به خیابان توحید و بولوار شهید قرنی، از غرب به بزرگراه آزادی، از شمال غرب به جاده قدیم قوچان و شهرک های اقماری و از شرق به خیابان آیت الله عبادی و خواجه ربیع منتهی می شود.
جمعیت ساکن در این منطقه 500 هزار نفر و وسعت آن 8 هزار هکتار است.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.