حجت ‌الاسلام محمود سیاح عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه قوچان در مصلای قبای این شهرستان افزود: اهانت و توهین به نمازهای جمعه و ائمه جمعه در ناآرامی ‌های اخیر هم نشان از آن دارد که ستاد‌های نماز جمعه و ائمه جمعه در خط امام و رهبری حرکت می‌ کنند.
وی اظهار کرد: رمز موفقیت و ماندگاری نظام، توجه به رهنمودهای ائمه جمعه است که از طریق شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه کشور اعلام می شود و برگفته از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان خوشنودی و رضایت رهبر معظم انقلاب از رویه نمازهای جمعه گفت: مسئول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طرح ‌های نوینی را مد نظر دارد که موجب تحول در این زمینه خواهد شد.
حجت ‌الاسلام سیاح افزود: اعضای ستادهای نماز جمعه باید با استقامت و قدم ‌های استوار در این مسیر قدم بردارند و به هدایتگری ‌های ائمه جمعه گوش فرا دهند.

* 95 درصد اعضای ستاد نماز جمعه قوچان را جوانان تشکیل می‌دهند
امام ‌جمعه قوچان نیز در این دیدار با بیان اینکه ستاد نماز جمعه این شهر نوآوری و برنامه ‌های جدیدی را مد نظر دارد گفت: 95 درصد اعضای این ستاد را جوانان تشکیل می‌ دهند و تکریم نمازگزاران را در اولویت کارها و برنامه ‌های خود قرار داده‌ اند.
حجت‌ الاسلام محمدعلی دستجردی افزود: یکی از اقدامات این ستاد برجسته ‌سازی فرهنگ شهادت است که بر اساس آن هر هفته نام شهدایی که سالگرد شهادت آنها همان هفته می باشد در نماز جمعه قرائت ‌شده و با نصب عکس شهدا مردم به سوی مأنوس شدن با شهدا هدایت می‌ شوند.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.