به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مظفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جمع زیادی از دستگیرشدگان با آگاهی بخشی و روشنگری به طور کامل و تعدادی با قرار وثیقه آزاد شدند.
وی در این نشست به آمار دستگیرشدگان اشاره ای نکرد.
حجت الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: افرادی که در ندامتگاه هستند، پرونده آنها برای کشف حقیقت در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان اظهار کرد: دشمنان نظام در قالب معترض با موج سواری بر گلایه های به حق مردم از وضعیت اقتصادی – اجتماعی، رفتارهای هنجارشکن داشته و اموال عمومی را در برخی شهرستان ها تخریب کردند.
وی با بیان اینکه حساب اغتشاشگران با اغفال شده ها جداست، تاکید کرد: قضات دادسراها در زمان محاکمه دستگیرشدگان این مسئله را مد نظر داشته باشند.
حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه با جدیت موضوع ناآرامی های زنجان را پیگیری می کنیم، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب و محورهای مورد اشاره رئیس دستگاه قضا در زمان رسیدگی مد نظر قضات خواهد بود.
این مسئول با تشریح فعالیت های دادستانی زنجان در زمان ناآرامی ها، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی زنجان در موضوع تجمع ها از همان ابتدا مبنا را بر جذب حداکثری فریب خورده ها، نادمان و بازگشت آنها به جامعه قرار داد.
وی افزود: تلاش کردیم افرادی که به علت برخی تنگناهای معیشتی، فریب خوردن، یا غلبه هیجانات بر منطق و قرار گرفتن در فضای ملتهب تجمع ها، دست به برخی حرکات و رفتارهای هنجارشکن زده بودند بر اساس رافت اسلامی پرونده آنها بررسی شود.
حجت الاسلام مظفری تاکید کرد: مردم با حضور یکپارچه خود در محکوم نمودن ناآرامی های اخیر، یک صدا اعلام کردند هر چه قدر هم دشمن در ایـن آتـش ناآرامی بدمد، مـردم پر صلابت تر از همیشه از ارزش های انقلاب خود دفاع خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، از هفتم دی به مدت چند روز، نا آرامی هایی در برخی از شهرهای بزرگ و کوچک ایران اتفاق افتاد و در استان زنجان هم از شنبه نهم دی 2 روز ناارامی هایی بود.
3216/ 8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.