محمد درخشان در سفر یک روزه به تربت حیدریه در جمع مربیان و دست اندرکاران هیئت جودوی این شهرستان اظهار کرد: رشته ورزشی جودو در دنیا به لحاظ تکنیک ها، تاکتیک ها، داوری ها، فنون آموزشی، لباس ها و حتی مسائل اداری تغییر یافته است.
وی تصریح کرد: نسل امروز تغییر کرده و دنیا هم نیز در حال تغییر است لذا امروز نمی توانیم به سبک قدیم ورزشکاران را تربیت و آموزش داد.
درخشان تصریح کرد: برای بروزرسانی جودو ابتدا نیازمند فکر و مدیریت جدید هستیم، ِلذا گاهی اوقات مشاهده می شود در رشته های مختلف ورزشی یا همین جودو بر طبل کمبود امکانات و تجهیزات می کوبند و کما اینکه همه مسئله این نیست.
رییس فدراسیون جودو افزود: در بسیاری از مواقع امکانات و تجهیزات نیز وجود دارد اما به دلایلی بازدهی لازم را ندارد، لذا انچه که بیشتر اهمیت دارد فکر و مدیریت نو و نیروی انسانی کار آمد است.
وی به اخلاق در ورزش اشاره و تصریح کرد: باید ورزشکارانی تربیت شوند که هم برنده و هم بازنده خوبی باشند و طوری نشود که ورزشکار به محض اینکه در یک میدان بازنده می شود اخلاق نامناسبی از خود نشان دهد.
رییس فدراسیون جودو اظهار کرد: خراسان رضوی و تربت حیدریه از دیرباز خطه قهرمان پرور و پایگاه استعدادیابی بوده و هست و اکنون مهم ترین اولویت برای شناسایی و پرورش این استعدادها تاسیس خانه جودو با امکانات و تجهیزات ضروری است.
درخشان ضمن اشاره به آمادگی فدراسیون جودوی کشور برای حمایت از تکمیل و تجهیز خانه جودو در تربت حیدریه حمایت می کند خاطرنشان کرد: مسوولان استانی نیز که بودجه های عمرانی و تامین و نگهداری را مدیریت می کنند باید سهمی در این کار داشته باشند.
*انتشار: علی اصغرافتاده
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.