حسین محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره دومین کلاس دانش افزایی جودو بود که با حضور استاد داوود میقانی رئیس و بهرام کشوریان دبیر کمیته فنی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش در مدرسه جودوی مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد.
وی ادامه داد: 80 مربی جودو مردان و زنان به ترتیب در دو نوبت صبح و عصر در این دوره آموزشی که به منظور ارتقاء دانش فنی مربیان برنامه ریزی شده بود حضور داشتند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی به جایگاه والای پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی نیز اشاره و بیان کرد: در پایان این کلاس آموزشی طی آئینی احکام و کمربند 'دان هشت' بالاترین درجه جودو در کشور به سیدرضا مرتضوی و محمود روحانی از مربیان با تجربه، پیشکسوت و روسای اسبق هیات و احکام دانهای هفت، شش و پنج تعدادی دیگر از مربیان ارزنده جودو استان به آنان اهدا شد.
وی همچنین با آرزوی سلامتی برای استاد غلامرضا اسدی از بنیانگذاران جودو در خراسان رضوی که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد گفت: طبق برنامه قرار بود حکم و کمربند دان هشت این پیشکسوت نیز در همین مراسم اهدا شود که میسر نشد و امید است به زودی شاهد بهبودی این سرمایه بزرگ ورزشی استان باشیم.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور**انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.