* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه در عنوان نخست خود نوشت: چالش اساسی اعتبار یا بوروکراسی
'هوای پاکم آرزوست، پیگیری اعتبار پایتخت فرهنگی در بودجه 97 و آغاز عرضه روزانه 30 تن تخم مرغ در خراسان رضوی' دیگر عناوین صفحه نخست خراسان هستند.

* روزنامه صبح امروز:
این روزنامه در تیتر نخست نوشت: دولت دستاورد شورا را در حنا گذاشت
عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان 'معتاد کوه رنجش است' تصویری از یک فرد معتاد درازکشیده بر روی چمن را نشان می دهد.
عناوین دیگری که در این صفحه دیده می شود عبارتند از 'جبران کسری بودجه با کاهش هزینه ها و کشف منابع جدید، آنچه دیده شد قله کوه بود و راه اندازی چهار سامانه برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در کشور و استان'

* روزنامه قدس:
این روزنامه در تیتر نخست خود ار '70 طرح آستان قدس برای محرومیت زدایی' خبر داد. قدس عکس نخست خود را نیز با عنوان 'حمله به گرانی ارز' به تصویری از دستگیری دلالان ارزی اختصاص داد. 'استارت آپها، بزرگراه بازگشت به روستا، شوک دلار به بازار خودروهای داخلی، حقوق 10 روزه برای 30 روز کار' دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه دیده می شوند.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
این ویژه نامه در تیتر نخست نوشت: رایزنی با مجلس برای ادامه برنامه های مشهد 2017
عکس نخست این ویژه نامه با عنوان 'دفتر جشنواره منطقه ای شعر فجر بسته شد' انتخاب شده است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه عنوان 'سه تصمیم جدید برای مدیریت بازار ارز' را در تیتر نخست منتشر کرد. عکس نخست خراسان هم با عنوان 'خیز میلیاردی اعراب، ترکیه و آمریکا برای بازسازی عراق' به کنفرانس بازسازی عراق اختصاص دارد. 'آنفلوآنزای پرندگان را جدی بگیرید، وعده تکمیل خانه های روستایی زلزله زده تا خرداد 97 و تنباکوی جنسی باعث ناباروری قطعی در زنان می شود' دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه هستند.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه در تیتر نخست نوشت: کاهش اتکا به تخلف فروشی
عکس نخست این ویژه نامه نیز با عنوان ' استان در غبار' به وزش باد و گرد و غبار، تعطیلی مدارس فریمان و کاریزنوی تربت جام اختصاص دارد.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.