جواد پور جاهد روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه های ورزشی آموزش و پرورش تایباد این تعداد طرح ورزشی را شامل 45 سالن سرپوشیده و 26 استخر ذکر و بیان کرد: سه استخر از این تعداد با 75 درصد پیشرفت اجرایی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.
وی در ادامه به توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی در مدارس خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد ریال اقلام و تجهیزات ورزشی با توجه به تعداد دانش آموزان هر منطقه در سطح مدارس استان توزیع شده است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به کمبود معلم تربیت بدنی نیز اشاره و بیان کرد: به ازاء هر کلاس درس در هفته 2 ساعت درس تربیت بدنی تعریف شده که اگر این را به تعداد سه هزار معلم و مربی تربیت بدنی تبدیل کنیم با کمبود حدود 800 نفر نیرو در این بخش مواجهیم.
وی تعداد فضاهای سرپوشیده ورزشی آموزش و پرورش را در خراسان رضوی 209 سالن و استخر اعلام و بیان کرد: نتیجه کار معلمان و مربیان تربیت بدنی ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان است. بیش از 80 درصد این معلمان دارای تحصیلات دانشگاهی و مدارک مرتبط با حوزه تربیت بدنی هستند.
پورجاهد همچنین از ساخت زمین چمن مصنوعی با هزینه یک میلیارد ریال برای دانش آموزان تایبادی خبر و ادامه داد: در صورتی همکاری دستگاههای اجرای شهرستان نسبت به فراهم کردن زیرساختهای لازم، این زمین چمن سال آینده بهره بداری می شود.
سرانه فضای ورزشی در خراسان رضوی به ازاء هر نفر به 13 سانتیمترمربع و این شاخص در شهرستان تایباد 37 سانتیمترمربع است.
تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.