مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات مزبور به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات از روز چهارشنبه 17 بهمن و در رشته بسکتبال برای بانوان و فوتسال و دو و میدانی برای مردان برگزار شد.
حسین حاجتمند افزود: در مسابقات بسکتبال بانوان، دانشگاه های فردوسی مشهد، غیر انتفاعی سناباد گلبهار و غیر انتفاعی امام رضا (ع) اول تا سوم شدند.
وی اظهار کرد: در مسابقات دو و میدانی پسران هم، دانشگاه غیر انتفاعی سناباد گلبهار به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یافت و دانشگاه غیر انتفاعی خاوران مقام دوم و دانشگاه فردوسی مشهد نیز مقام سوم را کسب کرد.
وی با بیان اینکه در مسابقات فوتسال پسران، تیم دانشگاه سمنان به مقام نخست دست یافت گفت: دانشگاه خیام و دانشگاه شاهرود هم در این دوره از مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند.
حاجتمند افزود: تیم نخست مسابقات بسکتبال بانوان و 2 تیم برتر مسابقات دو و میدانی و فوتسال پسران به مسابقات المپیاد دانشجویان که سال آینده در شیراز برگزار می شود راه یافتند.
وی اظهار کرد: طبق قانون این مسابقات در رشته هایی که کمتر از سه تیم حضور دارند فقط تیم نخست و در رشته هایی که بیش از پنج تیم حضور دارند 2 تیم برتر به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
وی گفت: در مسابقات فوتسال پسران 14 تیم، دو و میدانی پسران 10 تیم و در مسابقات بسکتبال بانوان نیز سه تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
حاجتمند افزود: مسابقات بسکتبال بانوان در سالن ورزشی کوثر و مسابقات فوتسال پسران در سالن ورزشی امام رضا (ع) و مسابقات دو و میدانی در پیست دو و میدانی استاد صابری دانشگاه فردوسی برگزار شد.
استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان در منطقه نهم دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور قرار دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.