به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسین زمانی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن در تربت حیدریه، از تشکیل حکومت دینی به عنوان دیگر شاخصه و دستاورد مهم انقلاب یاد و اظهار کرد : در بین 57 کشور اسلامی دنیا تنها کشور و نظامی که توانسته حکومت اسلامی 100 درصدی که در راس آن ولی فقیه و مجتهد قرار دارد ایجاد کند، ایران است.
وی افزود: امروز ملت ایران آزادانه تمام مسوولان حکومتی خود را در راس از رهبری تا روسای سایر قوا و نمایندگان مجلس را خود انتخاب می کنند و تعین کننده سرنوشت کشور هستند.
زمانی، از مسوولان و نخبگان جامعه خواست تا دو رسالت سنگین خود یعنی حمایت و هدایتگری را پیشه کرده و به مردم خدمت کنند.
وی خطاب به راهپیمایان اظهار کرد: این راهپیمائی با شکوه و عزتمند نشان داد که هر کس بخواهد در انقلاب اسلامی خلل و انحرافی ایجاد کند، به طور حتم از ملت آگاه ایران سیلی خواهد خورد.
زمانی در ادامه گفت: نهضتی را که امام خمینی(ره) در سال 1342 آغاز کرد، امروز پس از گذشت 39 سال از پیروزی، آنچنان نفوذی در دل مردم ایجاد کرده که محبوبیت و صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رسانده است.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه ملت های آزادی خواه جهان اسلام و سایر ادیان الهی به دنبال رهایی از چنگال نظام سلطه هستند و ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند.
همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور، مردم ولایتمدار تربت حیدریه نیز با حضور و روحیه انقلابی و پر نشاط در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های جمهوری اسلامی تجدید پیمان بستند و راهپیمایی تماشایی را در ساگرد پیروز انقلاب رقم زدند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
1744/6121 خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.