فرماندار جوین در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: 2 بوستان در روستاهای کمایستان و زیرآباد این شهرستان با هزینه 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
حسین جمشیدی افزود: همچنین پست تقویت و حفاظت برق شهرک رازی نقاب مرکز این شهرستان با هزینه 700 میلیون ریال راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: 2 طرح مقاوم سازی مسکن روستایی نیز با هزینه 340 میلیون ریال و سه طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش دام سنگین با تسهیلات 900 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار خوشاب هم گفت: یک واحد ترمینال ضبط و فرآوری پسته در روستای رباط جز این شهرستان با هزینه هشت میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
حسن ابارشی افزود: طرح برق رسانی به مناطق روستایی و شهری با هزینه 89 میلیارد ریال و طرحهای شهرداری با هزینه سه میلیارد و170 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: یک مرکز مشاوره عمومی با هزینه 400 میلیون ریال و اشتغالزایی 6 نفر و همچنین هفت طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی با هزینه یک میلیارد و 60 میلیون ریال بهره برداری شد.
وی گفت: یک واحد مسکن خانواده شهری دارای 2 معلول هم با هزینه 420 میلیون ریال تحویل این خانواده شد.
فرماندار داورزن نیز گفت: 10 دستگاه خودرو نیسان و سمند بین شهری در قالب طرح پشتیبان صندوق کارآفرینی امید با تسهیلات 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به 10 جوان روستایی تحویل داده شد.
رضا فلاحی افزود: سه مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر داورزن و روستاهای کاهک و باشتین با هزینه 840 میلیون ریال و یک مسکن مددجویی بهزیستی در روستای مزینان با هزینه 230 میلیون ریال تحویل مددجویان شد.
وی اظهار کرد: یک طرح اشتغالزایی در قالب کارگاه خیاطی در روستای مزینان با تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیون ریالی نیز راه اندازی شد.
جوین، خوشاب و داورزن به ترتیب در 300، 190 و 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.
خبرنگار: حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.