احسان قاسمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود این اردو با هدف توسعه وزنه برداری در خراسان، همراهی با فدراسیون وزنه برداری وآمادگی تیم ملی جوانان از 9 تا 30 بهمن جاری در مشهد ادامه دارد.
وی ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون چهار نفر از وزنه برداران خراسانی در کنار اعضای تیم ملی وزنه برداری تمرین می کنند تا از لحاظ توان فنی و تجربه ارتقا یابند.
رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: 14 وزنه بردار از استانهای مختلف در این اردو حضور دارند. چهار ورزشکار مشهدی نیز در این اردو تمرین می کنند و در تلاشیم تا در هفته ی جاری یک یا دو نفر از وزنه برداران شهرستانهای قوچان، فریمان و تربت حیدریه نیز که رکوردهای بهتری کسب کرده اند به این اردو اضافه شوند.
سرمربی تیم وزنه برداری خراسان رضوی و مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان نیز گفت: برگزاری اردوی تیم ملی در مشهد فرصت مغتنمی برای ورزشکاران استان است تا با بالاترین سطح وزنه برداری کشور آشنا شوند.
سها سوهانیان افزود: وزنه برداران خراسان رضوی پتانسیل مناسبی برای این رشته را دارند که در گذشته به دلیل برخی بی برنامه گیها موجب رخوت و تنبلی در بین ورزشکاران استان شده بود.
'مصطفی جوادی علی آبادی و علی داودی از تهران، اسحاق ذهاب از بوشهر، حسین سلطانی و امیر عزیزی از زنجان، آرمان محمدزاده و قاسمعلی محمدپور از مازندران، عارف خاکی و رسول معتمدی از اصفهان، علیرضا زارع پور و تقی آقازاده از اردبیل، محمدحسین رئیسی، رحمان اورامه و افشین طاهری از خوزستان' 14 وزنه بردار حاضر در اردوی تیم ملی جوانان هستند. 'امید خوشخرام، ثارالله زهرایی، حسین زیبایی و حمیدرضا رضاییان' نیز چهار ورزشکار مشهدی در کنار آنها تمرین می کنند.
سرمربی این تیم حمید رشیدی است و رشید شریفی و سها سوهانیان به عنوان مربی در کنار اردوی تیم ملی جوانان قرار دارند.
در این اردو وزنه برداران در طول هفته 9 جلسه تمرین وزنه برداری، 2 جلسه تمرین هوازی و اینتروال، یک جلسه بدنسازی، یک جلسه تمرین در مجموعه آبی و یک جلسه فیزیوتراپی دارند.
خراسان رضوی 100 وزنه بردار سازماندهی شده دارد که از این تعداد تاکنون حدود 50 نفر در مسابقات مختلف حضور یافته اند.
خبرنگار: ناصراسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.