به گزارش خبرنگار ایرنا علی مرادی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: همچنین وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده و مسابقات قهرمانی دانش آموزان را در شهرکرد برگزار کرد.
وی ادامه داد: توسعه وزنه‌ برداری و استمرار روند رو به رشد تیم ملی مستلزم استعدادیابی است که این مهم نیز به زیرساخت‌ های اساسی نیاز دارد و برگزاری مسابقات دانش آموزی نیز در این راستا انجام می گیرد.
رییس فدراسیون وزنه‌ برداری به تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ورزش‌های روستایی عشایری اشاره کرد و گفت: در روستاها نیز ورزشکاران و استعدادهای بالقوه زیادی وجود دارد که باید شناسایی و آموزش ببینند.
مرادی در ادامه انتصاب سید مناف هاشمی به عنوان استاندار جدید گلستان را تبریک گفت و افزود: باتوجه به تجارب ارزنده وی در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، آینده روشنی برای ورزش گلستان به خصوص رشته المپیکی وزنه برداری در انتظار است و امید داریم در آینده نه چندان دور شاهد میزبانی این استان در اردوهای تیم ملی و برگزاری رقابت های داخلی و بین المللی باشیم.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که وزنه برداری این استان در رقابت های لیگ برتر تیمی در خور شان و جایگاه گلستان داشته باشد.
رییس فدراسیون وزنه برداری یادآور شد که استان گلستان دارای پتانسیل و نیروی انسانی توانمند است و می تواند ملی‌ پوشانی در اردوهای مختلف تیم ملی داشته باشد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.