علی اصغر نیشابوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون 400 دستگاه اتوبوس با عمر بیش از 10 سال در این ناوگان فعالیت می کند که تا پایان امسال 90 درصد آنها نوسازی می شود.
وی اظهار کرد: در این راستا پیگیر کمک های دولتی برای تسریع روند نوسازی هستیم.
وی همچنین در باره ادامه مسیر خط سوم بی.آر.تی در میدان توحید مشهد نیز گفت: ایجاد باراندازهای ویژه تخلیه بار برای کسبه محدوده خیابان توحید به پایان رسیده و در روزهای آینده عملیات اجرایی خط سوم بی.آر.تی در این مسیر ادامه می یابد.
اجرای مسیر ویژه خط سوم بی.آر.تی مشهد که آبان ماه امسال در محدوده خیابان توحید آغاز شده بود با مشکلات و نارضایتی ساکنان و کسبه این محدوده همراه شد و 20 آبان ماه با جمع آوری نرده های نصب شده برای اجرای این خط در محدوده خیابان شهید قرنی توسط پلیس راهور، از ادامه آن جلوگیری شد.
خط سوم بی.آر.تی از شرق به غرب مشهد به طول 30 کیلومتر در دست اجراست که هم اکنون بخشی از این مسیر از حرم مطهر رضوی تا میدان توحید به طول یکهزار و 800 متر اجرا شده و مقرر است این مسیر در ماههای آینده تا چهارراه ابوطالب ادامه یابد.
هم اکنون هزار و 720 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است و روزانه حدود 950 هزار مسافر در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد توسط این ناوگان جا به جا می شوند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.