علی اصغر نیشابوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یکی از دلایل توقف اجرای خط سوم بی.آر.تی در محدوده خیابان توحید را مشکل تخلیه بار برای کاسبان و مغازه داران این محدوده عنوان و بیان کرد: این هفت ایستگاه در محدوده بلوار قرنی از میدان توحید تا چهارراه میدان بار با پیشرفت 90 درصدی در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه ایستگاه های بارانداز تنها ویژه تخلیه بار است و هیچ خودروی حق توقف در این ایستگاه ها را ندارد، افزود: در کل مسیر مزبور از میدان توحید تا چهارراه ابوطالب، ایجاد 15 ایستگاه بارانداز برنامه ریزی شده است.
نیشابوری با اشاره به مطرح شدن مصوبه اجرای خط سوم بی.آر.تی در شورای همتای استان پس از توقف آن توسط پلیس راهور در ماه گذشته ، گفت: شورای همتا مجددا بر مصوبه خود اصرار کرد و عملیات اجرایی این مسیر از اوایل هفته آینده با هماهنگی دستگاه های مرتبط آغاز خواهد شد.
اجرای مسیر ویژه خط سوم بی.آر.تی مشهد که آبان ماه سال جاری در محدوده خیابان توحید آغاز شده بود از ابتدا با مشکلاتی و نیز نارضایی ساکنان و کسبه این محدوده همراه بود و 20 آبان ماه با جمع آوری نرده های نصب شده برای اجرای این خط در محدوده خیابان شهید قرنی توسط پلیس راهور، از ادامه اجرای آن جلوگیری شد.
خط سوم بی.آر.تی از شرق به غرب مشهد به طول 30 کیلومتر در دست اجراست که هم اکنون بخشی از این مسیر از حرم مطهر تا میدان توحید به طول یکهزار و 800 متر اجرا شده و مقرر است این مسیر در ماههای آینده تا چهارراه ابوطالب ادامه یابد.
روزانه حدود 950 هزار مسافر توسط یکهزار و 720 دستگاه اتوبوس در مشهد جابه جا می شوند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.