هادی خورشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دلیل افزایش تعداد مسافران در اطراف حرم مطهر رضوی برای حضور در مراسم شب های قدر، این ناوگان برای سهولت رفت و آمد مردم تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.
وی بیان کرد : در این راستا امشب و همزمان با بیست و یکم ماه رمضان تعداد 596 دستگاه اتوبوس در 49 مسیر موقت سرویس دهی به شهروندان تا حرم مطهر رضوی را برعهده دارند.
خورشاهی با بیان اینکه سرویس دهی تا یک ساعت پس از پایان مراسم شب قدر ادامه خواهد داشت ، خاطرنشان کرد : شش پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی در این ایام راه اندازی شده است .
معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد : چهار راه شهدا به سوی چهار راه خسروی ، خیابان شیرازی، میدان بیت ‌المقدس، پایانه چهار راه خسروی، پایانه شهید گمنام و میدان شهدا پایانه های موقت فعال درشبهای قدر است.
خورشاهی افزود : همچنین 27 خرداد ماه همزمان با شب 23 ماه مبارک رمضان نیز 502 دستگاه اتوبوس برای سرویس دهی به شرکت کنندگان در مراسم احیا فعال خواهد بود.
به طور متوسط روزانه یک میلیون و 300 هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد جا به جا می شوند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از افزایش خدمات قطارشهری مشهد در شبهای قدر خبر داد
قاسم طاهری با یادآوری افزایش سرویس دهی این ناوگان تا ساعت سه بامداد در روز 23 خرداد مصادف با شب نوزدهم ماه رمضان، افزود : همچنین در روزهای 25 و 27 خرداد جاری مصادف با شبهای 21 و 23 ماه رمضان سرویس دهی از ساعت 6 صبح تا سه بامداد ادامه خواهد داشت.
زمان سرویس دهی قطار شهری مشهد در روزهای عادی از ساعت 6 تا 22 است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دریافت سریع و فوری اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدر شاه حسینی
6012/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.