مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سرهنگ حسین مولوی نسب گزارش داد: در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی شهروندان و لزوم رعایت حقوق اجتماعی توسط رانندگان خودروهای سواری، طرح مقابله با وسایل نقلیه دارای آلودگی صوتی و مزاحمت های خیابانی در محدوده بلوار امامت، هاشمیه، آزادشهر، 7 تیر و پیروزی مشهد اجرا شد.
وی بیان کرد: در این عملیات گسترده ماموران انتظامی 10 دستگاه خودرو را توقیف و به توقفگاه انتقال دادند و مشخصات پلاک 34 دستگاه خورو نیز در سامانه ناظر پلیس ثبت شد تا پیگیری های لازم در خصوص اعمال قانون رانندگان متخلف به عمل آید.
سرهنگ مولوی نسب تاکید کرد: طرح های پلیس امنیت اخلاقی استان به پشتوانه همکاری شهروندان قانونمدار و با حمایت دستگاه قضایی با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم می توانند گزارش های خود را در این خصوص به فوریت های پلیسی 110 و یا شماره تلفن 09906110183 پیامک کنند تا موارد اعلامی مورد بررسی قرار گیرد.
اواخر دی ماه امسال نیز در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خودروهای دارای آلودگی صوتی و مزاحمت خیابانی، عملیات سه ساعته پلیس امنیت اخلاقی استان در مشهد در محدوده بلوار هاشمیه، هفت تیر، پیروزی، صارمی، آزادشهر و بلوار امامت مشهد به اجرا گذاشته شد که 50 دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.
روزانه یک میلیون خودرو در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد تردد می کنند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.