به گزارش ایرنا، حمید نیرویی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه افزود: 15 اسفند امسال نیز نمایندگان ما در مراسم آغاز بکار جلسه مجمع مشورتی جوانان استان شرکت خواهند کرد.
وی گفت: هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان شناسایی نخبگان، جلب مشارکت و همکاری موثر جوانان و نیز ساماندهی این قشر تاثیرگذار جامعه البته با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان است.
نیرویی افزود: در این مجمع شاهد حضور فعال نمایندگانی از تمامی اقشار و از جمله روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران، فعالان رسانه ای، بسیجیان، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان و دیگر گروه ها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بعد از تشکیل مجمع هیات رییسه، کمیسیون ها، کمیته ها و کارگروه های تخصصی تشکیل خواهند شد، گفت: بنای کار مجمع سپردن بخشی از امور اداره شهر به جوانان و به خصوص گروه های مردم نهاد (سمن ها) است.
نیروی از سمن 'جهادگران دیار خورشید' به عنوان یک سمن موفق در تربت حیدریه یاد کرد و گفت: اعضای این سمن در حوزه کارتن خواب ها عملکرد مثبتی از خود بجای گذاشته اند که می شود به عنوان یک الگوی رفتاری برای دیگر سمن ها باشد زیرا خیلی خوب به شناسایی این افراد پرداخت که البته خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در معرفی فعالیت ها و اقدامات این سمن به موقع و حرفه ای وارد عمل شد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.