به گزارش ایرنا وینفرد شفر عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده خراسان افزود: من چند فیلم از بازی های پدیده را با همکارانم دیده ام و متوجه شدم که باید در استاندارد خودمان بازی کنیم تا مثل بازی با سایپا خوابمان نبرد.
وی بیان کرد: فردا درباره آخرین مسایل بازی صحبت می کنیم و امیدواریم برنده باشیم و بعد از آن به بازی حذفی و آسیایی توجه داریم.
وی خاطرنشان کرد: همه تیم ها می خواهند به استقلال گل بزنند و مثل بایرن در آلمان که همه با چند برابر قدرتشان مقابل بایرن قرار می گیرند، به بازیکنانم گفتم که این در واقع تعریف و تمجید استقلال است.
وی در مورد وضعیت مصدومان استقلال گفت: 2 مصدوم در دیدار قبلی داشتیم و باید آنها را عوض می کردیم و 2 بازیکن فردا بازی خواهند کرد که در دیدارهای آینده به کار ما خواهند آمد و آنها باید خودشان را ثابت کنند.
سرمربی استقلال افزود: 2 دروازه بان خیلی خوب داریم به طوری که در جام حذفی 'رحمتی' و در لیگ برتر 'حسینی' دورون دروازه ما قرار می گیرند.
شفر با اشاره به روند رو به پیشرفت استقلال گفت: چهار ماه است که من در این تیم هستم و همه با قدرت کار می کنند تا استقلال روند صعودی را طی کند و در تلاش هستیم که تیم را به بالانشین کنیم.
وی تاکید کرد: استقلال یک باشگاه کوچک نیست و در ایران و آسیا تیم بزرگی است، هدف من بازی های آینده است و جام حذفی برای ما بسیار مهم است و نباید به شایعات توجه کنیم.
شفر افزود: هر هفته یک سنگ جلوی پای ما می اندازند، اما انرژی من نباید صرف کارهایی شود که وظیفه من نیست.
وی یادآور شد: فوتبال برای مردم مهم است و من نمی خواهم در لیگ قهرمانان مثل دیدار با العین یا نتیجه پرسپولیس مقابل الهلال نتیجه بگیرم.
وی با تشکر از حمایت هواداران استقلال در مشهد گفت: ما در همه جای ایران هواداران زیاد و فوق العاده ای داریم و آنان همیشه به ما قدرت می دهند، چراکه این هواداران تنها در زمان برد پشت ما نیستند بلکه همیشه و در مقاطع سخت هم حامی ما هستند.
وی با اشاره به اینکه فوتبال مثل لاتاری شانسی نیست، افزود: ما چند بازی را پرگل بردیم و دقایق زیادی گل نخوردیم و برای پیروزی باید همیشه زحمت کشید، سایپا حریف سختی بود و همه گفتند چرا نبردیم؟ در حالی که این طبیعت فوتبال است.
سرمربی استقلال تهران در ابتدای سخنانش با ابراز شادمانی از حضورش در مشهد گفت: بسیار خرسندم که دوباره به مشهد آمده ام، شهری که برای ایرانیان مقدس است و در سفر قبلی استقبال خیلی خوبی از ما شد.
وی با ابراز تاسف از حادثه کشتی ایرانی سانچی و جان باختن تمام سرنشینان آن، خاطرنشان کرد: من و تمام بازیکنان استقلال از این حادثه ناگوار غمگین هستیم و این احساس را داریم که ما همه عضو خانواده سرنشینان کشتی هستیم.

* مهاجری: بازیکنان پدیده ثابت کرده اند که با تمرکز توان انجام هرکاری را دارند
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد که تیمش فردا برنده بازی برابر استقلال تهران باشد و گفت: بازیکنان تیم پدیده بارها ثابت کرده اند که با تمرکز توان انجام هر کاری را دارند و بر حریفشان پیروز خواهند شد.
محمدرضا مهاجری افزود: استقلال همان تیم گذشته است اما تمرکزش را به دست آورده و این مهمترین آیتم در فوتبال است.
وی در ادامه بیان کرد: باشگاه پدیده با وفاق موفق شد که روزهای سخت را سپری کند و این تیم بدون همدلی و اتحاد نمی‌توانست روزهای سخت را پشت سر بگذارد.
وی در خصوص حضور هواداران تیم‌های سرخابی پایتخت در مشهد اظهار کرد: وقتی 30 هزار نفر وارد ورزشگاه می‌شوند، می‌توان نتیجه گرفت که مشهدی ها فوتبال دوست هستند و باید شرایطی را مهیا کنیم که هوادار جذب شود.
مهاجری خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهرمان از حضور هواداران محرومیم و همواره دو، سه هزار نفر همراه خود داریم که امید است این تعداد در آینده، چند برابر شود.
سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه هیچگاه شکست را توجیه نکرده‌ام، افزود: هیچ چیز در فوتبال مطلق نیست، باید واقع‌بینانه کار کنیم و با تعامل جلو برویم.
دیدار تیم های استقلال تهران و پدیده خراسان عصر جمعه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.